Algemene voorwaarden

Assortiment

De Looff Speelgoed Huishoud & Kado heeft een breed assortiment.

 

Het assortiment dat in de winkel aangeboden wordt is groter en breder dan in de web-shop aangeboden wordt.

  • Het assortiment van de web-shop loopt niet gelijk met het winkelassortiment.
  • Ons assortiment wisselt regelmatig.
  • Alle artikelen zijn zonder diensten (aansluiten/inregelen/programmeren) tenzij duidelijk vermeld bij het artikel in de web-shop
  • Prijswijzigingen voorbehouden.

Bestellingen in onze webshop

Uw bestelling wordt z.s.m. klaargemaakt voor verzending. U kunt uw bestelling thuis laten bezorgen. Uw pakket zal door Post NL op het door u opgegeven afleveradres bezorgd worden. Wij verzenden onze pakketten met track & trace-code, deze kunt u in de Post NL app volgen. Bij niet thuis zal het pakket bij dichtstbijzijnde postkantoor worden bezorg waar het daarna kan worden afgehaald. Als levering niet of niet tijdig kan plaatsvinden, omdat een artikel niet op voorraad is of door een andere reden, krijgt u daar zo snel mogelijk bericht van. Het is ook mogelijk uw bestelling af te halen in onze winkel. U kunt dit tijdens de bestelprocedure aangeven.

 

Verzendkosten

Voor bezorging kunnen verzendkosten in rekening gebracht worden. Afhankelijk van het verzendtype en het totaalbedrag wordt uw bestelling al dan niet gratis verzonden. Voor verzendkosten naar een adres buiten Nederland, kunt u contact met ons opnemen. Voor sommigen landen worden hier automatisch kosten voor gerekend.

 

Betalingen

Betalen per vooruitbetaling via iDeal of bancontact Mister Cash of afterpay.
 

Retourneren

Wij staan voor 100% achter onze producten. Daarom kunt u bij ons rekenen op de beste service. Voor aankopen in onze web-shop geldt een zichttermijn van 14 dagen.
Indien artikelen niet voldoen aan uw verwachting kunt u ze binnen 14 dagen gefrankeerd retour sturen.

Retourneren is enkel mogelijk indien het artikel onbeschadigd en ongebruikt is, en in gesloten originele verpakking. Mocht de verpakking zo beschadigd zijn, dat wij het artikel niet als nieuw kunnen verkopen, dan wordt er minimaal 50% op het aankoop bedrag ingehouden.

 Heeft u een order boven de €50,- geplaatst worden er geen verzendkosten gerekend. Als er een gedeelte van de order retour wordt gestuurd, zullen de kosten van €4,95 (bijdragen van de verzendkosten) in rekening gebracht worden. Dit is van toepassing als de totaal order onder de €50,-  komt.

Verzendkosten retour zijn altijd voor rekening van de consument.
 Bij retouren dient altijd het retourformulier volledig ingevuld meegestuurd te worden.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht bij voorkeur via e-mail aan afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.
 

Contact

 

HEEFT U EEN VRAAG OF OPMERKING?

 

Mail ons
Mailen aan klantenservice@delooff.nl
 U krijgt zo snel mogelijk antwoord.

 

Bezoek of schrijf ons
Tijdens openingsuren bent u van harte welkom in onze winkel.
 

De Looff Speelgoed Huishoud & Kado
Dorpsstraat 95a
4413CD Krabbendijke
 

Even bellen
 

Tijdens openingsuren zijn we telefonisch bereikbaar op nummer : 0113-503943

 

Privacy Policy
 

Bij contact kunnen wij uw gegevens vragen.
 Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. Wij handelen volgens de wet bescherming persoonsgegevens. Onze werknemers zullen de vertrouwelijkheid van uw gegevens respecteren.